April April din dumma sill

I fredags satt jag hela dagen och funderade på ett schysst April skämt.,.,
Kom fram till att dom flesta var ganska taskiga eller så var dom alldeles för barnsliga  =)
Så det blev tillslut den klassiska "fällan"
Jag tvingade Pär att vara med och meka.,.,  

*han var inte så svår övertalad  =) *
fälla2
fälla1fälla
Fällan bestod av :
 2 st skosnören
1.5 meter tidnings snören
1 stor soppsäck
4 gram tejp
0.5  strimlade pappersbitar

Och som grädde på moset
4st kaffemått Zoegas Kaffe
och när Axel öppnar dörren klockan 06:00 dras snaran ut och släpper ut allt papper på honom!!
Jag ville montera upp en kamera som startade på Timer så att man skulle få se hans ursinne!!
men det får bli till nästa år 

x )


Jag älskar mitt  "jobb"!!!


Kommentarer
Postat av: Achwell

Synd bara att det inte funkade...


Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback