Italienare!!!! (ta inte illa upp Santo)

Igår på Skavsta kom jag ut från toaletten och höll upp dörren åt en tjej som kom ut bakom mig.
Hon sa
-scuzza me  water help?
Jag sa
-What???
Italienskan med det fluffiga håret sa:
-Excuze me can u help me?
Simon sa
-ehhh  with what?
Hon gick mot handikapp toan och gick in, Jag kände att jag ville vända i dörren och rymma bort från denna konstiga tjej!
Hon Ville uppenbarligen inte våldta mig eller rånmörda mig på Cp toaletten så jag klev in och ser henne vifta och slå på vattenkranen!!!!  Hon frågar gång på gång:
-water, water.
Jag fnissar till och rör handen vid sensorn som startar vattnet ur den automatiska vattenkranen....
Hon såg nog ut som när människan såg en eld för första gången.....
woooow.

händer

En helt vanlig dag på Skavsta

Kommentarer
Postat av: Teo

Hahaha... :D

Postat av: santo

Det är inte ursprunget min vän ... det är könet !!
: )

2006-04-19 @ 08:21:50
Postat av: santo

"våldta mig eller rånmörda mig på Cp toaletten "

kan inte sluta garva åt denna mening ..hahahaha.. SIMON du är sjuk !! hahahaha
Cp-toaletten hahaha ..står det så på dörren ? eller är det bara en bild på en lat jävel med hjul-försedd stol ?

2006-04-20 @ 09:16:59

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback