Jag delar Toa med 4500människor

Där jag jobbar ( Skavsta flygplats ) finns det personal toalett åt alla utom oss,,,,
Våran har dom byggt om i ett halvår nu, så vi använder resenärernas toaletter...
Och nog för att dom är äckliga i vanliga fall men ikväll har måttet blivit Rågat MED RÅGE!!!!!

** hmm kan man säga: rågat med råge?  det låter ju inte klokt!!. Man kan ju inte säga nu är glaset med Oboy fullt till bredden med Oboy!!**

Gick in på CP toaletten och låser dörren, lyfter på locket med foten i ren skräck att få nogon konstig sjukdom. När jag lyfter på locket ser jag att det är stopp i toaletten och helt fullt med papper....

lackar ur och går in på herrarnas och ska välja nån av dom 7st urinoarerna, går förbi dom 3första pga dom stora pölarna med PISS där det är meningen att man ska ha fötterna.,.,
den 4e är det någon som nyligen spytt och den 5e är översvämmad, Med ett ¤¤Jävla fitt skavsta¤¤sväljer jag min ilska och gör ett försök i 6an....

Jag blir lack bara jag tänker på att pissa!  jag har påpekat detta för min chef och jag har även påpekat detta i 2st mail till min VD på HERTZ   men han/dom skiter väl i om jag har piss i urinröret, på skorna!!  

Kommentarer
Postat av: sälen

fan vad jag lider med dej!!
allmäna toaletter är nåt utav det äckligaste som finns!! särskillt skavstas.

varma hällsningar från mallis!!


Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback