Åhh till Magaluf

Bor hos Fredrik, Emma,Sofia och Jossan i en liten lägenhet 100meter från vattnet, 200 meter från den långa bargatan..
Trivs som fisken i vattnet.  
Finns sjukt mycket engelsmän här och alla är som om dom var på väg till nån jävla fotbollsmatch.
Alla går klädda i fotbollströjor och skriker hejjaramsor

alla restauranger är ganska plastiga och affärerna är likadana. Fredriks lägenhet är grym men när hans kompis och hans 2 tjejer komhit då blev det ganska fullt i denna liila 2a.  Har inte haft nån feber på hela dagen men jag ska nog inte gå ut ...

Man vet aldrig...

Tjejerna som vi bor med är lediga ikväll så vi ska ut och äta en bit och sen drar nog jag och Fredrik hem och myser framör en film eller så sätter vi oss på La Café som har trådlös uppkoppling.
Langar med lite bilder från balkongen och en typisk strand lunch...

mallice lunchmallice view


Och Självklart veckans Idolbild.,.,.,
Jag kallar den Magnum.....
mallice


Kommentarer
Postat av: Goldie

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHH

2006-07-21 @ 22:55:52
Postat av: Linda

Hej Gubben. Jag är rädd för att två av din blommor har dött. De två som stod på bordet. Men de andra mår bra. När kommer du hem????????

2006-07-22 @ 09:50:23
Postat av: helena.stalgren

Linda, det där med blommerna kommer han inte hem för. Du måste dra till med något bättre. Passar du katten också?????

2006-07-23 @ 07:09:36

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback