Charm kurs!

På jobbet:
en kvinna kommer fram till disken och frågar om en cd som blivit kvarglömd i en bil 1vecka tidigare.
vi svarar att vi inte hittar den i våran "Lost n Found" låda.
Kvinnan ringer upp en snubbe som sen visar sig vara hennes son som hyrt en bil hos oss en vecka tidigare. hon frågar honom vad det var för musik.
Jag frågar om det var med fodral...
Hon svarar att det bara var en enkel CD
Jag svarar att jag inte hittar den och hon vidarebefodrar infon till mannen i telefon.
Hon räcker då över mobilen till mig och säger med hög & rökig röst att han vill prata med någon av oss..

Jag svarar vänligt:
Simon Hertz Skavsta
Han svarar jag undrar vart min CD är.
Jag frågar undrande om han fått beskedet att vi hittat hans CD skiva i en bil och om vi sagt att den finns på vårat kontor?
Han svarar att nu har han minsann skickat sin mamma att hämta den och att han ringt en vecka tidigare och meddelat detta!!!
Efter 2 minuters samtal höjer han rösten och börjar bli otrevlig.
Jag avbryter honom och säger att jag tycker att hans tonläge skulle passa bättre för min chef....
Han frågar om min chef är där?
nej tyvär inte svarar jag.
Han frågar efter mitt namn och att han minsann ska tala med min chef imorgon, och DÅ kommer jag ligga risigt till....
Jag svarar irriterat att mitt namn är Bernt.
Han slänger då ur sig att jag borde kanske gå en charmkurs!!!!

Ja jag kanske borde göra det!!  Men för honom finns det ingen jävla kurs att gå!!!
RAKT TILL FUCKING JÄVLA BECKOMBERGA FÖR HANS DEL!!!!!! 



Kommentarer
Postat av: helena.stalgren

Känner igen typen, han led av PMS!

2006-07-04 @ 07:10:56
Postat av: Teo

Haha Simon... Du råkar alltid ut för dom där typerna.. =)

2006-07-05 @ 09:44:04

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback