Hemresan

Ouch, klev upp imorse klockan 08:00.

Väckte Fredric som ranglade med ner till Taxin, kramades & pussades adjö.
På flygplatsen hittade jag rätt disk direkt, men orkade inte köa, gick och tog en Espresso macciato och softade runt.
Träffade på 2 svenska snubbar jag hade "snubblat" över i Magaluf.
Coffe och Pierré, sköna snubbar som jag gärna hade som resesällskap.
mallice pierre
Incheckningskön
mallice pierre1
Fortfarande incheckningskön
mallice pierre2
Väntar på att få kliva på det 2timmar försenade flyget

När vi har lyft så börjar jag känna av mina bihålor som varit svullna lr nåt hela sista veckan.
Frågar flygvärdinnan efter en aspirin eller nån slags tablett...
Hon svarar:
Tyvär det har vi inte!

Jag frågar om hon har nån vodka?
Hon ser förvånad ut och svarar lite osäkert:
ehh ja.

Jag svarar:
5st tack!

Flygvärdinnan:
ehhh  ok, det blir 250kr tack




Kommentarer
Postat av: Xsandra

Vart de bättre med 5st vodka el blev de bara lättare i plånboken där ju min fråga........


Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback