Men jag svär det var en fyllegrej

Vaknade alldeles för tidigt efter en kväll,natt på stan..
Hade roligt som fa, Spelade biljard och drack absinth. Jag och Emma gick vidare till Nattklubben Casablanca, där det efter klockan 04:00 pågår nån slags billig köttmarknad.
Lika ytligt och plastigt som det mesta här på Magaluf.
När vi efter många drinkar och lite "shakin that ass" så upptäcker vi att lägenhetens alla sängar är upptagna av alla 8 inneboende, vi flydde till grannarna och däckade där....

Ja som sagt var, vaknade alldeles för tidigt och gick upp och styrde våra steg mot stranden och fastnade vid ett ställe där dom sålde massor av luftmadrasser och andra roliga flytleksaker.
Vi bestämmde oss för att köpa en liten pool eller rättare sagt 2 st!! 
Drog tillbaka till lägenheten och fyllde genast upp den med vatten.
Jag och Kristian sprang skytteltrafik mellan köket och balkongen !!
resultatet blev följande..
mallicebad1


mallicebad

Det senare problemet var att vi nyktrade till och undrade hur fan vi skulle få ur allt vatten??

OCH framförallt,,,  Varför i helvete köpte vi 2 st pooler???


Nu blir det filmkväll med Fredrik.,., NYKTER.


Kommentarer
Postat av: helena.stalgren

Det går utför!!! En nykter filmkväll i Magaluf. Ni hör ju själva hur befängt det låter. Som om jag skulle ta rullatorn när jag går till ICA.....

2006-07-23 @ 07:14:12
Postat av: Xsandra

Ja de måste ha varit en fylle grej........jag menar om ni bara tittar ut från balkongen så har ni världens största pool!!! som ni slipper att fylla!!!


Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback