Soccer sucker in pictures

fotboll mallice
Vi laddar upp inför Matchen på ett pizzahak ett stenkast från planen.

fotboll mallice1
E4an möter Systemet.

fotboll mallice2
Likt Alphas korpfotboll var vi nästan dom enda med Tjejer i laget.
** Men Alphas tjejer kickar arsel, särsklit deras snygga President.**
fotboll mallice 3
Det gick åt 3Liter vatten per spelare, tyvär så hade vi bara 1,5Liter var....

fotboll mallice4
Och i pausen kom "Den fantastiska bubblande stekaren"
han gjorde av med 8flaskor under turneringen.

fotboll mallice5
Den fina idrottsmannen **läs Bögjäveln** till höger hade inte en hel tröja eller byxor efter att han hade gjort ett liknande hållbarhets test på mitt linne. Tyvär så råkade jag göra det framför hela deras avbytarbås och deras fulla supporters, Jag är en jagad man, och förmodligen portad från Cassablanca för gott.




Jag sitter ensamen på balkongen och lyssnar till ljudet av 100 människor som passerar, en del sjunger sånger, andra visslar med varsin fotbollsvissla, andra krossar flaskor men majoriteten sjunger engelska kampsånger. Ge killarna en banan eller en kebab rulle så ska du nog få se att dom kan hitta på någon klatschig jävla hejjaramsa istället för att äta upp den..
Dom andra har gått och lagt sig och 2 av dom som bor här har inte ens kommit hem från sina jobb..
klockan är 02:30 och det är en lång dag imorgon också..

Kommentarer
Postat av: Xsandra

Jag måste säga att de har varit riktigt roligt att se era bravader där ner..........tanke på att FREDRIC är skit kass på att uppdatera sin blogg!!!!! (pik,pik,pik) Men jag hoppas att du har haft de riktigt skönt.........men jag är glad att du kommer hem i morgon, då får jag leka med dig lite oxå!!!


Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback