Anger Management

Jag och Axel sitter och har en puls på 60 och hyr ut varsin bil, dagen har varit ganska stressig och vi är lite lagom stressade.
En kund kommer och vill lämna in sin bil men säger samtidigt att vi ska vakta hans bagage medans han hämtar sin telefon han glömt i bilen, Axel svarar :
-Sorry sir but we can´t do that
Kunden som är en liten kort satt britt, Tänk dig en kort & skallig version av Obelix.
han svarar Axel med att slå nyckeln så hårt han kan i disken och SKRIKER:
-Well then go get my fucking car then!!!

Axel tappade sin haka och plockade snabbt upp den från golvet, Jag reste mig upp och svarade att han hade ingen andledning att skrika eller otrevlig, och att reglerna kring bagage är till för allas säkerhet.
Jag påbörjade alla meningar med Sir och avslutade med ett leende.
Min Slovenska hälft skrek och bubblade. 
Men jag erbjöd att vi kan gärna hämta hans telefon, men inte om han är otrevlig.

Jag bokade in en kurs åt honom 
Anger management
Det är inte fel att bli arg, men man bör skilja på vrede och vrede. 

*Han hade otur när han tänkte*

Kommentarer
Postat av: Killen i buren brevid

Jävla kuk sugare, fan man vill bara ge vissa kunder på käften ,,, men men man är ju välupfostrad. Vi ska dränka våra sorger i sprit på Silja Line och beklaga oss över våra jobb! AMEN

2006-06-16 @ 21:16:39
Postat av: evilhoney

Han ska vara glad över att det inte var jag som satt där i buren! Jag är imponerad över ditt lugn sajmån.

2006-06-18 @ 00:22:37

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback