min chef undrade om jag sett hans ryggrad nånstans? Killen p...

DSC02233
min chef undrade om jag sett hans ryggrad nånstans? Killen på kortet tog en söndags lur i trappen till åhléns P, jag frågade om allt var lugnt? Han rörde inte en fena. Antar att han bara chillade tills snuten eller nån våldsbenägen säkerhetsvakt kom och slog käken ur led. Nu kanske du tänker - vaddå alkisen är ju död! Mitt svar är: Nej självklart inte! Du tänker -hur fan kan du veta det? Mitt svar: tror du han är så dum att han dör innan han druckit upp sin kasse med punköl? Ditt svar - JA ! Killen på bilden jobbade tidigare på Hertz, men var tvungen att sluta pga den låga löneutvecklingen, priset på folköl steg mer än killens lön. Nu undrar du, hur gick det för dig på lönesamtalet du hade på söndag kväll?

Kommentarer

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback