MMS

Photo-0035

Kommentarer
Postat av: evilhoney

Värsta snygga ;-)

2006-05-28 @ 22:12:24
Postat av: helena.stalgren

Seriöst grabben, du ser ju skitbra ut. Offspring!

2006-06-01 @ 08:07:06
Postat av: Lasse Storfot

JA bubben du är skit läcker, Men det vt du ju redan att jag tycker ,, Är det därför du inte hör av dig , för tt du vet att du får mig bara du säger till?????? är du en såndär mansgris som bara tycker att det är intressant att jaga????? o sedannär du belägrat o fått det du var ute efter så skiter du i det??? det känns så känner mig så jävla utnyttjad o helt sliten i RÖVEN är jag oxå fy fan för dig jag troddde vi hade något speciellt.. men det är typiskt mig att gå på en sån nit igen,, vad ärdet med mig står det offer i pannan på mig ,, varför kan jag inte hitta en snäll kille om tycker om mig för den jag är ???? är jag så jävla ful o tjock??? blir så ledsen.. kanske inte finns en plats o någon för mig . i denna värld.....kanske inte kanske jag blir lycklig på andra sidan... ,., hej då elaka värld.. sörj inte över mig det är det inte värt finns ändå ingen där ute som bryr sig om lilla mig,, hej då nu sticker jag mig i fingret AJ ja nu blöder det nu dör jag snart O ALLT ÄR DITT FEL SIMON... på ditt samvete.. ja nu kom det en blod droppe till så nu dröjer det inte länge till innan jag dör . känner redan hur livet rinner ur mig... ahh orkar in te SKri va mer käner mig matt ahhhh ah ah ahhh....dit fel bara du ahhh en droppe till glider bort ahh...

2006-06-07 @ 11:23:26
Postat av: Anonym

Sötis!
du är väl för charmig.=)
härlig sida.
Tjasan hälsar.=)

2006-10-22 @ 20:31:09

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback