alice & kjell-henry


Alice och Kjell-H skjutsade jag på en öppnings Gala på en av stockholms nyöppnade design affärer.
Båda två var otroligt trevliga och framförallt verkade dom vara väldigt snälla och ödmjuka för att vara kändisar. När jag berättade för min mamma sa hon:
-Ja hon brukar alltid bli full och ställa till med en scen......
Men hon har en skön inställning till döden, önskar att jag var lika modig, kanske kommer med åldern? eller vad säger du Micke??   =) 
DN frågade Alice T, 91år
Är du rädd för att dö?

- Inte ett dugg, inte nu längre. Efter att ha varit kroniskt sömnlös under hela livet så är jag så trött ibland att jag skulle vilja sova den stora sömnen. Jag tror att man kommer in i en ljus sfär. Energin är oförstörbar, det gäller bara att skaffa en kostym till den.


alice o kjellh
Alice & Kjell-Henry (in med magen så jag kommer förbi o fram)

Kommentarer
Postat av: Mikey the Saint

med den kommentaren kommer du möta döden snabbare än du tror .... finns en "kustknoge" här med ditt namn på och "plingplong-taxi till plåsterhuset" är bokad !!

2006-11-09 @ 08:28:49
Postat av: Achwell

Jag har hört att Alice T, har gjort så många ansiktslyftningar att hon börjar få hår på bröstet. (Ja just det, DET håret...) Ligger det nån sanning i det eller? puss

2006-11-09 @ 10:59:27

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback