Le det förvirrar folk

Min kompis ringde och sa att han skulle behöva en bil för att hans skulle in på verkstad, försäkringsbolaget hade rekomenderat Hertz och skulle täcka 75% av kostnaden. Jag bad honom ringa till Nyköpingskontoret och prata med dom direkt!   Hon som svarade förklarade att det var ganska dyrt att få den bilgruppen han begärde och att man var tvungen att ha ett riktigt kreditkort för att få hyra. Min vän har inga ekonomiska bekymmer (förutom när han dricker sprit) och har 100 000kr i kredit på sitt visa.
Hon påpekade ett flertal ggr att det var viktigt att ha ett Kreditkort,,,,   hon var så pass otrevlig att min kompis slängde på luren och gick till OK/Q8 och hyrde sin bil!  Känns sisådär att rekomendera sina vänner att hyra på sitt hjärteföretag, och så blir dom behandlade som skit!  Men vi får ju inte lön efter hur trevliga vi är...  **då skulle jag vara miljonär!!  =)**


Nästa gång ska jag ge dom nummret till Statoil, där är dom faktiskt väldigt trevliga!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Eller hur, visst är vi! :) Skicka de till mig så blir allt bra... hehe...

Postat av: Daniel

Jasså får teo inget att göra då?

2007-02-07 @ 21:15:03
Postat av: Teo

Nej, men det är lugnt...
Simon, vad var det för förs.bolag?
Kjam

2007-02-08 @ 10:24:52

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback