Sharkiedark dundee

kekkohaj

Den här replikan av Santa Claus bor i Australien och fångade en 1.3m lång haj med bara händerna!!!
Han slår ett slag för alla stackars människor som blivit attackerade av onda hajar genom tiderna!! 
Snubben var dyngrak när han smög upp bakom den stackars försvarslösa sovande hajen, han kommenterar så här:
-När jag nyktrade till insåg jag att det var idiotiskt av mig att göra det.

Killen är van och vakna dagen efter och tänka: Vad fan gjorde jag igår?
Precis som jag ska göra på söndag!   ses på stan!



Källa :
Aftonbladet






Kommentarer
Postat av: Carina

Vad hände med "jag ska inte gå ut på 6 månader, eller kanske två eller en helg ialla fall"? Jag som verkligen trodde på dig...=) Kram

2007-02-16 @ 16:21:45

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback