Hundskit

Hemskt!  folk krockar och dör överallt i halkan. [edit] Några som inte dog [edit]  är "rock" gruppen the poodles när dom krockade i tyskland. [edit] Men dom kommer slutligen att dö! för att dom är nånstans mellan 30 och döden! Döden kommer att hinna ikapp dom. likaså den elaka chauffören som hade dom i sitt våld!! under helvetesfärden!  lätt o skrika o gapa när man står där och säger: vad var det jag sa! han körde som en dåre.  Nästa gång dom kanske vågar sig framför den gula linjen för att ta ett snack med chauffören!  Dansbandet the Poodlessons lever och frodas än. [edit]
hundskit
citat från en av gruppens medlemmar: – Alla i bandet är jävligt upprörda. Det här känns inte så lite obehagligt. Vi har ju familjer hemma och livet är en kärt, säger Jakob Samuel.

Kommentarer
Postat av: bye bye birdie

Hur kan man i samma mening påstå att man tycker att det är hemskt att folk krockar och dör överallt, men samtidigt synd att vissa INTE dör pga av det inte är din typ av musik. Poodles är inte min kopp te heller. Klantigt uttryckt Simon.

2007-01-23 @ 10:08:06
Postat av: evilhoney

Titta, en moralkaka ^^

2007-01-23 @ 14:07:50
Postat av: simon

bye bye birdie: precis på samma sätt som man kan säga att jag hatar lögner, svek och otrohet mer än vilket krig i världen. Och sen ligga med nån annan och sen ljuga om det. Eller att man tycker synd om dom stackars svältande barnen i världen och så överkonsumerar man en extra chips påse. Jag orkar inte vara övertydlig heller, men för att alla ska förstå att jag naturligtvis inte önskar livet ur något levande ting, likt tex Hitler lr Saddam. så ska jag genast ändra ovanstående inlägg. Och birdie nam nam Klantig är inget man bara kan bli, det krävs åtskilliga års träning!


Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback