igår bestämde vi oss för att gå ut och testa på chamonix nattliv...

DSC01652
igår bestämde vi oss för att gå ut och testa på chamonix nattliv. Jag vaknade lite lagom bakfull vid 23 efter en skön afterski. Sandra hade läst om ett schysst ställe som hette La Cantina, dom hade nåt slags liveband som spelade på måndagar. vi klev ner för den skumma källartrappan, dörren öppnades och marijuana doften smekte våra kalla näsborrar. Chockade stannade vi och blickade ut över en liten källarlokal, ganska lik min där hemma i sverige. Hela stället var proppat med folk och ALLA dansade! Dansade oss fram till baren och "hängde" in jackorna, dvs bartendern tog dom och slängde dom i en hög längst in. Det var en underbar natt. Den slutade med att Emil och jag kollade på film och åt dagobertmackor.

Kommentarer
Postat av: Agent Anka

Sjysst blogg!
Keep up the good work!

/Agent Anka
(Obs, min polisbil är ingen riktig polisbil dvs säkrare än svart taxi)

Postat av: sälen

låter som krogen gick i äkta magaluf anda!!
å du är ju vetteran på det området så du lär ju ägt upp stället!!
puss på sig å pussa på de andra sötnosarna!!

2007-01-31 @ 11:19:59
Postat av: Sandra

Vill även tillägga att grabbara blev "trötta", så Sandra och Irene med den nyfunna vännen AK fortsatte hela natten lång...

2007-01-31 @ 19:13:50
URL: http://xsandra.blogg.se

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback