det här var en annorlunda fredag! Vanligtvis brukar jag vara lite småfull vid 8 tiden,

DSC01992.JPG
det här var en annorlunda fredag! Vanligtvis brukar jag vara lite småfull vid 8 tiden, men idag bjöd min älskade mamma med mig på balett! ! Den baserade på hamlets Romeo & Julia, fast idag spelades den upp av män i alldeles för tajta byxor och en hej symfoni orkester, det fanns t.o.m en kvinnlig dirigent som vackert viftade med sin tingeling trollstav i sköna toner. Det var 3 akter som delades upp med två pauser. Efter första akten bjöd mammsen på kaffe och mazarin, hon frågade vad jag tyckte "so far" jag svarade att jag hade ingen aning för jag kunde inte sluta stirra på dom fasta stjärtarna som hoppade runt i lokalen. När chocken hade lagt sig tyckte jag faktiskt att det var riktigt maffigt. Men det går ju inte att jämföra med dansgruppen bounce. I andra pausen vandrade vi runt på operan och spanade in det här gyllene rummet, här serverades det endast Skumpa. Det blir nog inge mer balett för min del. Men jag hade en riktigt trevlig afton. Tack mamma du är bäst

Kommentarer
Postat av: haggan

Jag orkar inte läsa, det är ju jätte jobbigt!
Kan man få en översatt version mailad eller något kanske =)

Postat av: Carro

Vad mysigt ni verkar ha haft :)

2007-03-13 @ 09:51:12
URL: http://carrostankar.blogg.se

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback