förra veckan bjöd pontus och jen på lyxmiddag, *läs jag bjöd in mig själv* i går läste jag igenom min blogg från 2005, fick en känsla av att jag var mycket kreativare då. Nu skickar jag in bilder på blommiga tapeter och skriver en meningslös mening. Oft

DSC01958.JPG
förra veckan bjöd pontus och jen på lyxmiddag, *läs jag bjöd in mig själv* i går läste jag igenom min blogg från 2005, fick en känsla av att jag var mycket kreativare då. Nu skickar jag in bilder på blommiga tapeter och skriver en meningslös mening. Oftast felstavad och särskriven.

Kommentarer
Postat av: Axel

Är det någon tävling i vem som kan skriva längst rubriker på sina blogginlägg?

Puss

2007-03-08 @ 10:52:34
Postat av: Sälen

vi får väl sätta igång med nåt kul projekt då, stimulera vår kreativitet!

2007-03-08 @ 15:11:37
Postat av: Simon

eller så kan jag komma ner till Linköping så kan vi stimulera varandra! ^^


Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback