veckan är äntligen helt över.

DSC02149.JPG
veckan är äntligen helt över. Har varit hemsk på alla sätt och vis, men med hjälp från mina vänner och gud har det gått bra. Blev bjuden på middag hos "familjen" och sen bar det av till gymet. Lasse och jag tränade som 2 ekorrar med ett extremt högt redbull intag. Sen skjutsade jag honom till jobbet och passade på att ragga upp lite skate polare, Shit vad asfalt är hård! Haggan och jag avslutade kvällen med filmen Exit, det var en mysig fredag tillslut. Gick och la mig, märkte att nåt inte stämde ! ! Jag hade fortfarande gurgel vatten i munnen

Kommentarer
Postat av: soffy

Nice att höra att du fick en nice kväll tillsist!!
Ska vi äta lax ikväll?? =)
Puss

Postat av: evilhoney

Då är ju frågan: svalde du eller spottade du ut? ,)

2007-03-31 @ 13:56:15
Postat av: Sarah

Ehh, nu är du dum! Let´s dance är grymt så de så =D

2007-03-31 @ 16:55:14
URL: http://color.blogg.se
Postat av: Anonym

Å andra sidan spelar det ingen roll om man spottar ut det där gurgelvattnet, det känns ändå som man har kvar en beläggning i typ 2 timmar, men det är en FRÄSCH beläggning... NAJS

2007-04-03 @ 17:05:32
Postat av: Axel

Asså det var jag som skrev förra inlägget, jag försöker inte va anonym eller nåt, men mitt namn försvann av nån anledning.

2007-04-03 @ 17:06:23

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback