Sommarjobb


Fick ett erbjudande att åka till Visby Gotland och jobba Juli - Augusti.
Arbetstiden skulle vara 2timmar på morgonen och 3-4timmar på sen eftermiddag, alltså har jag betald soltid!
Man skulle kunna säga att jag är proffesionell Solbadare! Kommer ha fri tillgång till
Volvos nya C70 och då är gränsen nådd,  stekare !!!!! en variant av en Brat.

Kanske bäst att stanna hemma på Femöre,, , ,    kommer bli galen på alla dryga stockholmare som firar semester där!     Idag är det PAYDAY!  så nu ska jag shoppa upp varenda spänn!!!

Kommentarer
Postat av: Irene

Men visby kan ju vara mysigt

Postat av: Carina

Och du funderar på att inte åka?? Jag kan åka istället, har övat lite på att vara solbadare och tycker att jag lyckats ganska bra, sen att jag inte kan så mycket om bilar är väl sak samma? Blå bil, gul bil, röda bil... =) Kram

2007-05-25 @ 13:21:22
Postat av: jim

kan tyvärr INTE prata med dig om du går och brattar till dig... haha..

2007-05-28 @ 09:31:23
URL: http://merkell.se

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback