...

Hur gör man?
Hur fan gör "normala" människor när dom ska gå o lägga sig?
om man inte får den där trötthetskänslan i kroppen så är det väl nåt fel, men jag kan inte minnas när jag gick o la mig före 24???  Det värsta är att sängen inte ens ser skön ut! jag vet att den är skön men det hjälper lixom inte!
Tur att det finns
internet så man alltid har nån att "prata" med. skulle vara skönt att leva "the internet way" att man kan surfa runt och ingen ser dig om dom inte tittar väldigt noga! man kan titta på sina medmänniskor utan att dom har en aning!  Man kan bara glida runt.,.,.,  läste igenom vad jag har skrivit och att jag ens tänker tanken att publicera den här totalt sönderkokta texten gör mig förbannad så jag raderar den!
höll in CTRL+X och klistrade in den igen!
kanske bara ska lägga in en bild istället:
image570

Kommentarer
Postat av: Anonym

jadu det finns amssvis med sätt =)

Postat av: soffy

Vi har en skön soffa =)

2007-11-24 @ 18:23:03
Postat av: Markus

Vet hur det är Simme...

2007-11-26 @ 00:27:54
Postat av: s

Har man en fin människa som ligger och väntar ser sängen detso mer inbjudande ut. Prova vetja.

2007-11-28 @ 10:40:35
URL: http://chives.blogg.se

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback