Mörker

Eftersom min Insomnia inte släpper sitt grepp om min peebrain så får jag helt enkelt öppna mina ögon och kolla på film! Jag gillar film. Gärna konstig film, men till skillnad från Mr santo så sållar jag bort bottenskrapet.
På imdb.com finns det en lista med dom 100 sämsta filmerna ever, framröstade av "läsarna"!
 På 5e plats ligger
Surf School kanske inte i klass med Point Break men den måste ses =)

Kommande intressanta filmer:

The Darjeeling Limited
Med bla Owen Wilson, Adrien Brody
image560
3 bröder drar iväg till Indien för att hitta en karta till sitt inre. Själv så har jag en GPS

Lars and the real girl
image561
Bowlingfilmer är alltid bra! *The Big Lebowski, king pin* Lars träffar en tjej på internet.
Snubben bor i ett garage och är helt lost, det finns hopp  =P

/Peace

Kommentarer
Postat av: Mr Santo

Jag kan rekomendera FRANKENFISH ! ett mästerverk !
eller Camp Slaughter .. klarar du hela den bjuder jag på Bugg & Coca Cola !

2007-10-26 @ 09:01:28
Postat av: Simon

Jag är jävligt sugen på bugg o cola, Frankenfish har jag redan avnjutit blir en Camp Slaughter som söndagsfilm kanske
:P


Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback