Dag 2

Vaknade med en bankande huvudvArk, Hade inget lakan i sAngen men hade tydligen struntat i att sAga till i Receptionen. *lAs var fOr full*     Som tur var sA fOrsvann bankandet nAr jag Oppnade dOrren  +)  
Har chillat pA en vAldigt fin strand en bit bort frAn Phatong. Akte dit i en Tuktuk som var sA slut att vi var tvungna o gA ut fOr att putta  haha
image516
Spider chef Charlie

image517
Rellalalaxa tryck pA paus


image518
mmm men det var inte JAG som bestAllde


image519
Man gOr mycket man Angrar pA fyllan, IgAr var det Tonys tur  :)
Vad tycker du Hanna, **i made this** 

image520
Bilden sAger mer An massor text!




Until tomorrow, hasta la vista


Kommentarer
Postat av: Carro G

Kramar o pussar till dig!! Här finns en som e avis... vill osså sola o bada i piña colada... haha Hoppas du/ni får det bra!! Hör av dig när du kommer hem så jag får se dig nån gång!!!!

2007-09-27 @ 13:00:10
Postat av: evilhoney

Simon.. du får väl se om din tjej har håret kvar när du kommer hem......

2007-09-27 @ 16:53:12
Postat av: Soffy

Fan va nice... men inte lika nice för Tony.... men hanna jag kan ju sätta i lite hårförlägning på honom ha ha =)

Postat av: Liten

ja håller me evil!! haha. ha det helt jävla underbart!! puss

2007-09-27 @ 21:58:33
URL: http://litens.blogg.se
Postat av: Lilla jag

Ser riktigt nice ut. Ha det bäst!

2007-09-27 @ 23:15:24
URL: http://irenev.blogg.se
Postat av: Carro

Fy fan va skööööönt!!!

2007-09-27 @ 23:56:40
URL: http://carrostankar.blogg.se

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback