Payback

Ok jag kan erkänna att det var lite drastiskt att söka till SSAB men jag betalade räkningarna igår och det gick inte ihop sig.........
Bensinräkningen var alldeles för hög och lönen för låg. Gnäll gnäll, gillar man inte situationen ska man förändra den!  i am trying!!!!

Dagens uträkning:

Akassa              11 000 efter skatt
Nuvarande lön 12 700 efter skatt

Ligga hemma och vänta på att arbetsförmedlingen ska ringa:
11 000kr

Stressa röven av mig och spendera 400mil i månaden:
12 700kr - de bensin pengar jag måste betala varje månad ca 4500kr:
summa 8200kr

Tycker ni fortfarande att jag whinar? det tycker jag med    =)
Men det är en ganska intressant uträkning att göra när man ligger minus 500kr på kontot den 31 Januari och inte hinner med att leva ett normalt liv.


image612
mmm högre A kassa så slipper nån jobba!!!  då finns det alltid nån att "leka" med när man är hemma!


Kommentarer
Postat av: Marie

Jobbar du inte kvar på hertz? Kram

Postat av: Simme

mjo

2008-02-01 @ 17:08:11
URL: http://sharkbay.blogg.se
Postat av: marie

ok

2008-02-02 @ 14:56:28

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback