sitt Fido

Jag önskar att jag hade fått välja personlighet! Livet hade varit mycket enklare och smidigare om jag bara kunde finnas till och inte ta så förbannat stor plats och var så otroligt anti allt som är normalt!
vem vill vara en normal linje när man kan vara en rolig bergochdal-linje. det kanske behövs udda människor för att "dom normala" ska kunna vara just det, normala.
tycker om tänkaren Simon Carléns citat från 2008 som behandlar ämnet närmre:
-Man kan inte vara nåt man inte är, men man kan ta vara på den man är.

image606
Larson funkar alltid för att pigga upp. Så var fallet även idag kommisarien

Men alla har vi en Mr Hyde inom oss
image607

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tänkte bara inflika något som jag har lärt mig i skolan.............ca 70-80% av befolkningen är normal störda. Resten som är normala är socialt missanpassa.......bara så du vet. kram


Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback