Vilken dag!

odeladi odeladi hoppsan vilken dag.
Startade väldigt soft för att sen övergå till lite spackling i lägenheten! känns som om det aldrig kommer bli klart!
Åkte ner till jobbet....  Efter en dags arbete har jag hunnit med en hel del.
Har även bestämt att jag inte ska åka till Slovenien med Mamma för det skulle verkligen göra mig stressad! Vet att allt faller inte bara för att jag åker men det är viktigt för mig att försöka starta med så bra förutsättningar som möjligt. Imorgon ska jag till IKEA för att byta lite saker, just nu har jag ingen aning om hur det ska gå till för jag kan inte ens resa på mig!  Har fått nån låsning i ryggen som gör mig helt handikappad!   typ som om jag hade tappat alla mina smörknivar jag har i min låda för att sen halka på mitt margarin, ramlat rakt på smörknivarna!

Ska även göra een visit till min gamla arbetsplats, den saknar jag inte alls. Eller jo kanske om den skulle brinna DÅ skulle jag sakna värmen av lågorna och hettan mot mitt ansikte.
Men mina kära vänner som jobbar där saknar jag massor!

Nu ska jag tända en brasa! min mammas Trix för då känner man sig aldrig ensam.

Kommentarer
Postat av: soffy

Måste ju va rädd om dig =)

Puss

Postat av: Carro

Akta ryggen på dig...hoppas det blir bättre snart. Somsagt säg till om du ska ha hjälp med lägenheten =) Kram

2008-05-21 @ 00:23:27
URL: http://carrostankar.blogg.se

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback