Freitag

Chillade i soffan efter att ha skapat ett köksbord av rang! Snake hjälpte mig dumpa den gamla toaletten som stått som nån slags jävla bidé i badrummet.

Middagen var planerad och nästan klar när Snake ringde med panik i rösten, Rösten sa:
HJÄLP! och på mindre än 5minuter var jag på Tellus och dukade av bord. Kvällen gick väldigt snabbt och jag var nog på alla "positioner" men fastnade i entrén/Garderoben himla intressant...
När klockan hade snurrat fram till 03:20 satte jag mig ner och åt Lunch..... mmmm Telluslagad Pizza!!

Ikväll har Martin B-Day party på Pumpen i Buskhyttan! Kommer bli ett fylleslag alá "back in tha days"

G som i gemenskap!!!  se den!!  



Kommentarer
Postat av: Beyonce

Grym film ju!

2008-11-30 @ 22:21:49
Postat av: Tony

Tack som fan för hjälpen böghora!

2008-12-01 @ 16:52:17

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback