Kräftskiva

Ännu en svensk tradition som slutar i överservering deluxe....

Jag var vegetarian fram tills jag var 16år, mycket för att båda mina föräldrar var vegetarianer men mest för att min mamma lagar så fantastisk god vegetarisk mat!!!  Kräftor är djur som livnär sig på kadaver...   Och då ska ju inte jag vara sämre och åt den livlösa kräftan. Innan kl var 22 hade halva sällskapet hunnit äta, snapsa, bada, bråka, somna och det var dags att åka hem.... 
-Orutinerat!! sa vi och skålade i en badtunna byggd på en ö mitt i den vackra skärgården.
Många skrattanfall senare var klockan helt plötsligt 03 och vi bad kaptenen om skjuts till fastlandet där en förvånad Taxi snubbe väntade. Avslutade denna underbara Lördag med en stor Pucko på "Turboturken"

Söndagen bjöd på:

  • Huvudvärk blandat med ångest (bästa kombinationen om du frågar mig) 
  • Pannkakor hos Markus
  • Batman (Blandad sås) oväntad träff utanför Kebabhouse
  • Facebook, blogg, Youtube, Flashback
  • Mer Huvudvärk
  • Marlboro Lights, Banana Skids
  • Regn, regn, regn & lite sol
  • Mini och Snygg-Micke (Micke hade med en liten blomma som han hade stulit i Lomma)
  • Mtv
  • Broder Daniels absolut sista sista låt....
  • Återställare = Huvudvärk byts ut mot Magont
  • Bra eller Anus


    Hatar reklam!  Men jag hatar verkligen reklam där dom "dubbar" en engelsk/amerikansk reklam till Svenska!!!
    BTW Telenor !!sug min kuk!

Kommentarer

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback