say it aint so

tänkte radera hela min blogg i söndags...
Men eftersom jag får ut nånting av att dela med mig av min vardag, helgdag och måndag så tänkte jag:
Eyy it´s a keeper... för när allt kommer omkring så läser ju faktiskt min fantastiska mamma den här!
Jag tror iofs inte att hon fattar hur man kommenterar då hon la en kommentar häromdagen som fick mig att tvivla. Hon vill ha en platt-tv och gick in i en butik på fridhemsplan som sålde just detta.
Hon sa till mig:
-Simon, vad dyrt det är med ny tv.
Jag frågade vart hon varit.
hon svarade i: en vanlig butik.
jag frågade naturligtvis hur mycket?
54000kr femtiofyratusenkronor svarade hon
Jag svarade:
tv köper man på nätet mamma.
Hon svarade förvånat:
men där kan man väl bara köpa begagnade tv apparater?
jag log och svarade: ja mamma det kan man.

hon är väl för söt.

min syster fyller år idag, hon fyllde 36 trettiosex, hon firade detta med ett coctailparty som jag spenderade en timme på.
Var lite ofokuserad då jag hade nåt helt annat i mina tankar...
Har sen i September varit upp över öronen kär. Kärlek är fantastiskt! finns människor som aldrig får uppleva sånt här!
Om jag dör imorgon kommer jag kanske inte göra det som en krigare som var min pappas sista ord, men jag kommer fan vara nöjd o glad med allt som livet ger som björrnen Baloo myntade.
Kanske kommer vara lyckligt kär tills jag blir 65 och får mina 5700kr i månaden, lyckligt kär fast ensam.
Mätt endast på kattmat och hemtjänstmat.
Ensam fast kär. klingar kanske illa då man ska vara två om nånting så fint som kärlek...
Men när man insett att gräset aldrig blir grönare på andra sidan o har äntligen hittat sin gröna plätt med soljus o smultron. Vet man när kärlek är just kärlek! Tvåsamhet är fint men kärlek är vackert!
Tänker inte vara ledsen över nåt så vackert som  LOVE, nog med bevingade ord.
kort o gott, tack för mina vänner som orkar med med mig. Tack alla vänner som jag har haft nöjet att hjälpa,  Tack Austin Powers mfl
Sry alla vänner som jag svikit. Men har för mig att fela är mänskligt och jag vill ju vara människa. så jag vänder andra kinden till och ber om mer!  mer!  mer! ge mig mer att riskera att förlora!
Önskar att jag hade tid att skriva en nyårsrevy innan jag ska bege mig ut på resande fot.
Kanske vandrar jag i någon annans fotspår, kanske en dag, Vandrar någon i mina! Framtiden! Historien! Jag är här nu, Jag gör mina avtryck i sanden NU.  What we do in life echoes in eternity.




Kärleken är ett spel. So! Jag satsar allt, all in!!

Min Mamma flyttade till ett främmande land pga kärlek! Min syster föddes pga kärlek. Min pappa lämnade allt för nånting han trodde på! som senare visade sig vara kärlek, för han stal någons dotter och "rövade" bort henne i sitt vikingaskägg och sin cykelbil.

Ni som fortfarande läser min blogg kanske misstänker att jag tagit fultjack samtidgt som jag kommit över ett tangentbord och www har fel!
Som min pappa alltid sa när han dansade tills alla andra hade stupat! i am high on life!  Nykter!  men high as hell!

Ni som hatar mig: läs vidare
Ni som älskar mig: läs vidare
Jag som skriver: älska vidare

Gott nytt år. Where ever you are!  Glöm inte nyårspussen!


Kommentarer
Postat av: Tony Teabag

Love ya!

2009-12-30 @ 09:31:20
Postat av: evilhanna

<3 <3 <3

2009-12-30 @ 09:37:46
Postat av: Lilla jag

Fan simon, jag blir ju helt rörd! Stoooooor kram

Postat av: Eve

Gott nytt år!!! Kram

2009-12-30 @ 15:18:45
URL: http://dreameve.blogg.se/
Postat av: lusse katten

jag läser....

det finns bara en av dig...

2009-12-31 @ 12:22:00
Postat av: Carina

Puss hjärtat och gott nytt år från mig och min lilla familj!

2010-01-01 @ 23:09:31
URL: http://cvm.blogg.se/

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback