Överlevnad

Jag är väldigt glad över att julen är över! Jag är också glad över att jag för första gången på länge har fått känna!
Ett tag trodde jag att den funktionen av min kropp skulle försvinna!   Övertygad att om man gör något eller försummar något tillräckligt länge blir det en kamp att någonsin komma tillbaka till den man en gång var!   Livet är för kort för att bli sårad men inte tillräckligt långt för att älska, så det kanske är dags att börja älska och kanske t.om tillåta sig själv att bli älskad...  

Men det enklaste är att krypa in i skalet och låta tiden flyta förbi.

Rensade ut en massa gamla kartonger och kläder som jag hade på Femöre idag, Samtidigt rensade mamma ur sina gamla kläder. Så var femte minut kom hon och visade upp ett nytt plagg som hon var tvungen att prova, det var allt från hennes klänning som hon bar vid studenten till klänningen hon hade på alla coctail partyn i sydafrika. Jag hade också en hel del kläder att visa upp!   Mamma o jag tyckte nog att det som var roligast var att alla kläder passade!

Gick till Fik@ och sörplade i mig lite delikat soppa som inte smakade som den brukade, kocken var stressad och jag tror att han tappade räkningen på de skopor salt han vräkte i. Men förutom det var det alltid lika trevligt.
Skulle gått hem och lagt mig men självklart  gick jag vidare. Men lyckades ändå smita hem vid 01.

Sen valde jag att krypa i mitt skal........................... ses i sommar.


Kommentarer
Postat av: Beyonce

Ja! Älska och låt dig älskas!

2009-01-04 @ 12:05:59
Postat av: Carro

Låter som en bra tanke. Kram på dig!!!


Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback