SjöBjörn

Vaknade tidigt imorse efter en mysig 30års fest hos Hanna och hennes trogne medhjälpare i brott Tony.
Åkte snabbt till Oxelösund och möts av ett lugn vatten som nästan kan liknas "Bleke" Pg kom ner till båten med en rygga med kall Cola som passade perfekt till mina köttbullemackor. Vi gled iväg igenom kanalen och styrde sen mot handsken där Famlijen Rasakka sovit i 3dagar. tog Fredriks båt och lastade i wakeboarden för att åka en sväng.
Efter 5min stannade vi till och blev attackerade av en "broms" som var lika stor som en liten fågel. Fredrik hoppade snabbt över bord tätt följd av mig och Andreas. I dyket kom jag på att jag hade kamera, Ray Bans och cigg på mig. Glasögonen gled snabbt av och ciggen blev bajs. Jag tackar Olympus för att dom byggt en så superbra vattentät kamera!!   =)  Folk som åkte förbi i båtar undrade nog vad vi gjorde!   det var läskigt just då iaf   =)
Nu sitter Malin, jag och Chillar på Femöre..... Väldigt bra första lediga dag!!   70Timmar på en vecka känns av efter 6dagar.
Tyskjävlar!

Kommentarer
Postat av: Soffy

Mys hoppas du njöt ordentligt..... =D Puss


Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback