Facebook

Shit vilken FB ångest jag har!
har gått 2veckor sen jag stängde av mitt konto!
Har haft abstinens och borde fan läggas in på Rehab!
Igår var det pokerkväll i "The Mansion" och idag är det Fotbollsturnering, Jag måste fly!
Sport och poker är inte direkt min kopp T.
Ska ut till Mamma och bära ved och sen upp till storstan igen!
Hoppas på svar i den här veckan om jag får åka som reseledare till alperna i november, vore riktigt coolt!
Annars blir det homestyling, träna och en resa till Goa i Februari!
Får se hur det blir med Stockholm isåfall.......
Lite mycke nu  =)
Ska du med till Goa?

Kommentarer
Postat av: T

Jag kan vara din kopp T! Och vem vet, kanske hakar på till Goa i februari oxå =)

2009-10-04 @ 10:22:12
Postat av: Mini

Snake åker till thailand i slutet av februrari, tänkte nog hänga med dit, ska du med? skit i goa där är det ju bara en massa indier

2009-10-04 @ 10:29:38

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback