Cykla till Bahamas!

Vaknade alldeles för tidigt och som vanligt styrde min bil direkt till Rörstrandsg och Mellqvist. Kaffet rann ner lika fort som regnet föll på eftermiddagen. Karin hämtades upp och var på strålande humör precis som hon alltid är.
Dagen har gått, lr iaf 17betalande timmar! kl 21 utbröt det panik på walkieTalken och en tjej hade ramlat o slagit i lilla huvudet! Självklart Körde jag henne till akuten! För fort, olagligt och med stil körde jag henne in till stan.
Hon hade varit nöjd och tacksam om hon bara hade varit vid medvetande!
Har nu kommit underfund med vart jag sett den trevliga herren som jag skjutsat till inspelningen!!
Sigurd i Göta kanal OCH FADDE FOURAH för helvete!!!
Nu ska jag be mamma sluta snarka och sova snyggt för imorgon är det fest, då kan man inte förstöra min skönhetssömn!
Nej jag ligger inte alls o tänker på att vakna upp på Bali.... Jag behöver inte fly så långt...
TACK FÖR ATT JAG FINNS!

Kommentarer

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback