Aina

Skatten kommer inte betalas så länge polisen inte gör sitt jobb!
Men vad är egentligen polisens jobb?
och hur trevlig kan vara som polis!
Och är det som i alla andra vinstdrivande branscher att det finns kukhuvuden som förstör för andra?
Ja jag vet inte!  Men jag hoppas att DU väljer sida nu!
Innan det är försent!
kommer fortfarande ihåg när Gula tidningen fanns!  långt innan blocket och internet fuckade upp våra liv!  Då köpte jag en Tshirt ! På Tshirten fanns en man som slog sig själv blodig med en tegelsten, texten var följande:
-Stöd Polisen!  Misshandla dig själv!

Ska blogga färdigt sen gå in o "halka" i badkaret! för jag stöder polisen!
Mina barn kommer få en ordentlig uppfostran! när dom ser en "neger" hälsar dom snällt, när dom ser en snut gör dom som bilden visar!  då får dom ett kex!  duktig pojke/flicka
Men det finns bra poliser också!
Och Tjocka poliser!  dom måste ha speciella västar!  Dialog polis! står det då!
I år vill "ledningen" ha in fler homosexuella sökande!



Skit i det! Nu drar jag på Ebba Grön - Skjut en snut och visar röven för grannarna!

Kommentarer

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback