Hatar

Hatar Män som Hatar kvinnor, Men älskar den hemska filmen!
har sparat den till ett speciellt tillfälle. Perfekt ljus, ljud, stämning, doft och sällskap!
Blev inte som jag hade tänkt mig, det blir sällan det.
PS3 an var inte inkopplad, ljudet fungerade inte mitt sällskap gick efter halva filmen...   =)
Men det spelar ingen roll! Jag är lika lycklig för det! För jag är glad och sprudlar av livsglädje!
Livet kanske inte är så pjåkigt ändå =)
ser jag Peter Andersson som spelar Advokat Nils Bjurman på gatan ska jag jaga honom och skära kuken av honom!

Kommentarer
Postat av: Mini

skönt att höra att den gammla bittra simon är tillbaks, som jag har saknat dig

puss o kram

2009-09-14 @ 00:00:32

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback