Just -d Plast

Morgon utanför Olssons Brödbod: Manne står utanför bankomaten o tar ut stich.
Han har lämnat bilen igång, jag tittar argt och miljömedvetet på hans ryggtavla.
Han tar ut sina futtiga hundringar och kliver sen på en cykel.
Jag hoppar in i bilen och åker iväg.
Åt det godaste brödet i hela världen, bakat av änglar.
inge jävla
Budjav Lebac där inte =)



Ni som undrar över det här med Karma kan ju gå in på http://www.karmagarn.se/ beställa garn för 1000spänn Medans ni stickar ett skägg med tillhörande musche reflektera över vad som sker i livet.
För så som man själv har levt, så lever livet med dig.



Man får tro vad man vill

precis som Katolska präster som utnyttjar små pojkar får tro på Gud får vem som helst tro på Karma.

My name is Simon

Kommentarer
Postat av: Pet

Whats upp med denna ilska? och du, som en sann miljövän Gå in här --> http://vattentornet.wordpress.com nu och stöd mig i mitt nya miljömedvetna arbete! :)



kram


Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback