Till er

Men hallå! Hoppas ni som jobbar på vattenfall får ett fett Fallskärmsavtal eller åtminstonde hinner sno tillräckligt med A4 papper så ni kan leva gött en liten stund!
Jag lider med er för jag vet hur nöjda ni är med era jobb!

Men jag har en plan ^^

Eftersom JAG och DU (Svenska staten) äger Vattenfall bestämmer jag att vi ska flytta hela verksamheten till den lilla ön Ko Phi phi i Thailand! Dom som vill jobba kvar får naturligtvis följa med! Och så ska vi döpa om företaget till KOK eftersom den större delen av elen kommer från just Kärnkraft Olja Kol. + att Thailändarna får det lättare att uttala!
Jag kommer även vara ansvarig för reklamfilmerna som kommer sändas!


bättre kan vi?



Att vi kan!!!  med lite hjälp från SF, fantastisk reklam!

Kommentarer
Postat av: Evelina & Henrik

Haha!!! We like the plan!

2010-02-19 @ 11:34:09
Postat av: Simme

:-) allt kommer ordna sig

2010-02-19 @ 11:38:31
Postat av: Lill Hurtig

Kan ju bara instämma med bror och svägerskan...Klockren plan! Jag tror att jag vill börja jobba på Vattenfall...eller förlåt mig KOK i sånt fall =)


Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback