VHS

Jag tänker ofta på när jag o syrran fick skjuts in till stan av pappa och hyrde VHS i videobutiken som även serverade SLUSH
Slush, mmm
Jag saknar känslan av att stå o undra om filmen är bra eller om den bara är sliten.
*slitna omslag=bra film*
sen åka hem o trycka play o se Thundercats vråla på våran tv.
O ville man spola förbi reklamen var det bara greppa "fjärrkontrollen" 
den borde fan fått namnet distanskontrollen då den var sladdbunden och man var tvungen att krypa fram 1meter från soffan... Vi turades om att hålla in spolknappen!
Thundercats




Men det jag ville förmedla var en film jag ska se, handlar om smilla som är eskimå .
Inuiter har över 400 ord för snö!
Jag har bara haft ett innan jag började skotta snö som ett proffs!
iaf Fröken smillas känsla för snö som filmen heter är baserad på en bok som jag läst.
Minns inte vad den handlade om men den var bra o spännande.
Kommer dock ihåg en sak som chockerade mig!
Det var när författaren berättade om hur Smilla knullade urinröret på hans kuk med hennes klitoris!
Fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: Simon

asså! nu när jag läser mitt inlägg fattar inte ens jag! borde gå o lägga mig!

bam gick o la mig

2010-02-23 @ 22:04:06

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback