Bild i kvadrat

Eftersom jag är en anal fabet <----  särskrivning!!!
ja det senaste året har jag hört ordet särskrivning oftare och oftare, Vet inte om det har med Fredrik Lindströms program som tar upp det svenska språket eller om det är att folk i 27års åldern är extra intresserade av att sätta ihop eller ta isär ORD??
Jag är iallafall lyckligt ovetande  =)
så för att mina bevingade ord inte ska irritera någon idag så sätter jag in veckans bilder!
mest för att det är lördag och jag är nykter och alla andra kompisar är fulla eller i Thailand...


Bild nummer 1:
Denna är tagen från kabinliften i Andermatt i Schweiz
schweiz

Bild nummer 2:
IKEA är som ett andra hem för mig
ikeapetter

Bild nummer 3:
Allt fick plats med en hel del kläm och tryck + att bagageluckan inte gick att stänga, synd att det regnade
ikea

Bild nummer 4:
Detta är en teckning gjord av den begåvade och snälla Micke på AVIS
från vänster  Simon, Axel = HERTZ Finest
hertzaxelojag

Bild nummer 5:
Linda sitter och dricker fjolldrinken Lille Skutt  *men guu va god den var*
vi kallade den HE Man ifall någon frågade  ;)
lilleskutt
Bild nummer 6:
Fredrik som jag saknar så!!
Vi mobbade servitrisen så mycket att hon tröck ner ett gäng sugrör i min öl.
bättre det än ett hästhuvud i sängen * se gudfadern*
fika

Bild nummer 7:
Linda o jag lördags shoppade utan att köpa nåt!!!
men vi hittade en tröja åt "AFA Linda"
lindaaafa


Hoppas det smakade!
imorgon ska jag på familje middag hos MA o PA, då kommer det smaka med Mammas gudomliga mat



Kommentarer

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback