cocaine

sitter på jobbet efter 5 veckors semester, försöker motivera mig till att inte kasta datorn i väggen och skrikandes springa ut ur dörren för att aldrig komma tillbaka! 
Surfade fram till Aftonbladets hemsida och det första jag ser är den höga idrotsstjärnan Patte sjöberg.
Han har nu åkt dit för innehav av kokain och det gör det extra roligt att läsa vad han tidigare sagt om sin landslagskollega Jimmy Nordin.

– Stöter man inte längre än 18 meter i kula får man hitta på andra grejor. Patetiskt, säger höjdlegenden
Jimmy Nordin söp till i landslagsdressen, greps av polis och har skämt ut hela den svenska EM-truppen.

Om sitt eget brott hade han följande att säga:
Natten till söndagen den 13 augusti gjorde jag något korkat. Jag sniffade kokain under en efterfest för ”gamla” friidrottare i den tillfälliga tält-loungen vid Stora Teatern i Göteborg. Berusad (av alkohol!) nappade jag när en flyktig bekant bjöd på en dos. Tillsammans med fyra andra personer greps jag vid en razzia på gatan utanför och fick tillbringa resten av natten på polishuset. Jag erkände omedelbart vad jag gjort och att jag hade resten av dosen i min ficka. Något jag själv – ingen annan - stoppat på mig.

Undrar om han måsste flytta utomlands nu?
 till Ludmilla kanske?
undrar hur högt den numera höga höjdhopparen kan hoppa?

mår genast bättre när jag läser om looserkändisar.

cocaine


Kommentarer

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback