Put your hands up in the air!

3 facking jävla dagar av straffarbete i gruvan kvar!!!   4 September är en speciell dag!  inte bara 15 dagar kvar tills jag fyller 21.
4 September är den dagen jag börjar jobba i Stockholm!!!!!
Snacka om frihet att kunna köpa värmeljus, folköl och en tidning klockan 4:30 på morgonen.

Men nu i helgen ska jag upp till Sälen och jobba på kräftskiva!
På söndagen blir det kräftskiva hos Pamela.....
ska bli kul att se hur det ser ut på sommaren!  fattar inte varför man ska åka till fjällen på sommaren när snön är borta men jag ska göra ett försök....
det roliga med att jobba på HCs kräftskiva är att det är Cowboy tema!!
det blir chapps och cowboyhatt!   bilder kommer 

Kommentarer
Postat av: Mmmh

men du kan ju IIIIINTE dra.... *snyftar så d hörs till skavsta*

Postat av: Achwell

"Snacka om frihet att kunna köpa värmeljus, folköl och en tidning klockan 4:30 på morgonen."

...Varför...

P.S. Grattis i förskott, blir det nån 30-årsskiva LR?

2006-08-25 @ 10:48:52
URL: http://axel.blogsome.com

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback