Dag 5

Dagen började som vanligt med ett crsh och ett bang! Dom bygger om huset mitt emot och hotellet vi bor i, så vanligtvis vaknar jag med en hammare som slår i huvud höjd.
det var lite disigt så vi chillade ner till stranden (som vi iofs alltid gör)  surfade satan i dom stora vågorna, det brusade som om nån släppt ner ett gäng TREO i det strömma vattnet.

Efter att ha druckit upp våran dagliga ranson av öl åkte vi på en roadtrip till en "Shooting range" (fanns även en cobra ranch, elefantridning, paintball mm)  
Första gången jag sköt med en 9mm picka!!   riktigt fränt!

Jag och Charlie fick mersmak (eller så var vi bara fulla) så vi ville testa våra skillz emot varandra. Dom vägrade låna ut deras pistoler och gevär så vi fick nöja oss med ett par BB gunz, Soft airgun gevär Modell AK4.
man kan säga att det är en ärtpistol som skjuter 10skott i sekunden. och det blir märken i både hud och plåt.....

Mörbultade och trötta åkte vi tillbaks och tog farväl av alla loosers som skulle banga och dra hem.
Vi hade avskedsmiddag och Coctails mys i svensk anda.


image545 
Surfs up ace

image546
The Beach boys

image547
I shot the sheriff, men jag svär det var en fyllegrej.

image548
My Wingman Maverick

image549
Man får tydligen inte skjuta på allt som rör sig?!

image550

Kommentarer
Postat av: Tony

Jalla homoboy.. jag menar homeboy =) Sitter pa ett 5 stjarnigt hotell
d enda jag kan tanka pa e att om du vart haer hade d vart vaert 6 =) Du, jag behover ditt kontonummer for av nan anledning har mitt kort slutat funka sa jag lanar pengar av Esa som inte kan sin pinkod sa... lang historia kort, jag behover ditt kontonummer. Du kan vael Luna oever d sa blir alles gut. Love ya!

2007-10-03 @ 15:35:39
Postat av: Tobbe Thalen

Men var e sune på bilden?

Postat av: Carina

Kommer du inte hem snart?

2007-10-03 @ 23:32:58
Postat av: malle

Var är bilderna på dig magsurfandes? ha ha vet ju att du är kung på det! Nu får du komma hem snart och sprida lite solsken! Carpe diem

2007-10-04 @ 00:07:51
Postat av: Soffy

=) ja det gick jätte bra för Lasse på utbildningen...O nej det är klart att det e hemma hos dig.....=) Vi saknar dig oxå =) Ta vara på tiden =)
Puss

2007-10-04 @ 10:28:27
URL: http://soffys.blogg.se
Postat av: Sune

det är ju jag som tar kortet

2007-10-04 @ 14:37:46

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback