Dag 7

Esa följde med resten av gänget till Malaysia och spenderade en natt på ett av Kuala Lumpurs lyxigaste place Shangri-la hotell. Han kom hem lagom för att möta ännu en underbar dag i Thailand. Han var ganska trött efter en lyxtrip till Malaysia, en hel timmes sömn senare var han "fit 4 fight".
Nu ligger vi o chillar i Charlies King Size rum, lägger upp "lite" bilder som kommer finnas på Photobucket.com

image553
Vi hamnar alltid i poolen efter en dag på playan.

image554
Solkrämen lämnades kvar på hotellet och byttes ut mot Bananaboat

Kommentarer
Postat av: Tony

Jalla homoboy.. jag menar homeboy =) Sitter pa ett 5 stjarnigt hotell
d enda jag kan tanka pa e att om du vart haer hade d vart vaert 6 =) Du, jag behover ditt kontonummer for av nan anledning har mitt kort slutat funka sa jag lanar pengar av Esa som inte kan sin pinkod sa... lang historia kort, jag behover ditt kontonummer. Du kan vael Luna oever d sa blir alles gut. Love ya!

2007-10-06 @ 07:26:04

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback