infinite sadness

Är väldigt nedstämd och ledsen. Men jag vägrar stanna och tänka efter, växlar ner och gasar vidare till nästa stora äventyr. För det är det livet handlar om tillslut!
Ett jävla äventyr och svaga förnimmelser av lycka och intryck. Jag önskar att jag nångång kunde stanna upp och känna mig nöjd och satsa allt, kommer ångra mig när jag tänker tillbaka på mitt liv. Vissa val man gör i livet betyder mer än man tror! den gången min familj åkte till sydafrika vägrade jag följa med för jag hade min skola ( som jag ändå skolkade ifrån) och mina vänner. En månad senare kom dom hem och jag hade råkat köra 250mil med pappas bil, krockat och hunnit vara i sälen!
18år och utan körkort.

Jag har gjort så mycket skit i mina dar och ändå älskar min familj mig mer än jag kan förstå.

mammsen
Min vackra Mamma


Kommentarer
Postat av: Beyonce

Jag är oxå ledsen. Jag stannade upp, satsade allt, kände mig nöjd, men allt togs ifrån mig. Kram till dig min vän.

2008-07-29 @ 20:56:48

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback