Sommarens bästa dag

blev en Torsdag!!
Solen sken och jag vaknade med morgonstånd, det var Torsdag! Jag hade länge sett fram emot Torsdagen, det var grillafton på Kompaniet! förra året spenderade jag en av mina trevligaste kvällar på Kompaniets grillkvällar.
Men innan det blev dags för grill tänkte jag dra en sväng på sjön, min kollega i brott blev Micke aka Snake.
Snubben bor hos sin mamma och behövde en break från betongjungeln. Han meckade Kaffe och jag tog med godis-snören. väl ute på sjön hittade vi ett glatt gäng som låg som sälar på en klippa i Ockles vackra skärgård. Som tur var hade dom med sig leksaker, fick chans att testa "wakeskate" och Wakeboard. Var ett år sen sist så träningsvärken är väldigt påtaglig just nu. Kom en snubbe och köpte min skoter och gjorde så jag blev sen till "grillen" men inte sist.
Hade en väldigt mysig kväll med underbart sällskap! det enda som saknades var Carina o Henke och dom norrländska grabbarna. En underbar Torsdag helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: soffy

Skönt att du får lite kul oxå! =)

Postat av: Carina

Söta du! :) Jobbar långpanna på röken hela helgen så kom och drick kaffe och ta en cigg. Puss

2008-07-12 @ 00:11:58
URL: http://cvm.blogg.se/
Postat av: john

kul att det blev en bra kväll! hoppas vi kan få till en lika bra framöver. saknar dig kompis.



//john

2008-07-12 @ 16:48:18

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback