Insomnia

"Empati är ett gift"
Simon C 2008


Har lite probz med att jag är lite "luddig" tills kvällen kommer.
Kan inte riktigt fokusera och tänka klart! Men när mörkret faller blir allting klarare, som om mina sinnen blir förvirrade av sol och ljus.
Problemet med detta är att ingen annan är vaken eller speciellt sugen på att lyssna/lösa probz som kan vänta tills imorgon. *nynnar på KENT* 
Renovera lägenheten går också slow för att man ska ju försöka visa hänsyn till sina nya grannar, ingen uppskattar en såg, hammare, skrapa eller borrmaskin mitt i natten!
Ingen jävla affär har ju öppet heller! varför har inte Willys nattöppet? i Oxelösund hade ju iaf Apoteket nattöppet vissa dagar! då kunde man ju gå dit och roffa åt sig av "godiset" i det krossade skyltfönstret.

Idag fick jag låna Mickes bil. (Thanks Mike)
 Tog en tur till Femöre, satte mig på bryggan och bara stirrade ut över det vackra lugna. Var ett tag sen jag var i huset....... Finns mycket att göra innan sommaren börjar. Vet inte ens om det är nån idé att hämta ner vattenskotern, kommer bara bli ännu en sak att fundera på!  för i samma takt som sakerna ökar, då ökar även antalet tankar omkring dom!

Har hittat ett gäng filmer på min Portabla hårddisk så natten är räddad!!!  Nu blir det Star Wars eller Indiana Jones?!?!?!  kanske toppar med en av Sagan om Ringen.

Har nu läst igenom kvällens blogg och jag anser att den här texten var otroligt tråkig och på vippen till deppig! 
Måste nog lägga in en bild....
image647
Us of A

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag brukar oxå ha en förmåga o ligga vaken om nätterna och fundera på allt...man tycker man tänker så "klart" då. Vi får väl kanske börja en namninsamling för mera nattöppet i Nyköping. Kram


Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback