New stuff

Fredagsfilm hemma hos Mackan! mycket mysigt!
Vi började kolla på 1film om en knarksnubbe från Harlem, en dokumentär....
Gav upp efter 10min och började olagligt ladda ner en ny film.....
Som jag tydligen hade sett =)
Hittade film nr 3 och den hade kass kvalla!!!
Vi gav upp o smackade i oss en påse jordnötsringar........
Imorgon blir det upp i ottan för att snickra lägenhet o div jobb.
Men än så länge e kaffet varmt och klockan endast 01:23


image644
Min nya stylade dator!!!

Och för alla som vill köpa en likadan så vill jag bara säga en sak:
DEN ÄR SVINDYR OCH KASS PASSFORM!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Carina

Jag är också uooe i ottan och jobbar så det är bara ringa mig om du vill ha en pratpaus.. :) Puss


Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback