Jordad

Började dagen med en "frukost" på Fik@ efter att Tobbe ringde och väckte mig.
Efter en rejäl Pastagratäng (eller allt som blev över dagen innan i en gratängform som Anna säger) åkte jag till Sunligt för att köra mitt 4e träningspass för i år. Sen blev det en roadtrip ner till Borensberg med trevligt sällis. Jonas, Sara och tre hundar hälsade oss välkomna med kaffe o bullar!  väl hemma igen kopplade jag in min efterlängtade PS3a. Sen var det bara att borsta tänderna och svepa en munskölj för att sen traska ner till Tellus
 
(Tellus som i Nattklubben Tellus. Jorden går jag ju på för jämnan!  skulle vara trevligt med lite moln som underlag ibland)

Väl på Tellus drog jag på mig mitt "Jagleråtallaidioter Leende" och det höll i sig hela kvällen! t.om när dom dryga, långhåriga "slimeballsen" från Gotland beställde öl...  3minuter senare låg en av dom och skrek utanför Tellus med 3 Vakter på sig!  han fick faktiskt skylla sig själv!  slår man en Vakt med knuten näve i ansiktet sår man räkna med bråk... 

Tellus by night


Kommentarer
Postat av: pethra

blir så glad att det finns fler som har ett "Jagleråtallaidioter Leende" trodde att jag började bli "flera personligheter" (eftersom jag inte kan stava till skitzofren...haha)

Postat av: Anna J

Hello boyfriend !!!! :)

Har länge varit en trogen läsare men har aldrig kommenterat nåt, men nu när jag själv för första gången är omnämnd i din eminenta blogg blev det liksom ett halleluja moment o jag tyckte det var värt att plita ner en rad.

Puss & Kram

2008-09-13 @ 20:02:50

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback