Onsdag

igår vaknade jag kallsvettig efter en dröm. Kommer inte ihåg om det var en bra eller dålig dröm.
Men känslan av obehag var väldigt påtaglig och försvann inte på hela dagen.
Det var första gången på ett år som jag drömde om Pappa. Rätt wierd att man tror att det man nyss drömde är verklighet och allt är kristallklart. Tanken som rusar i huvudet är:
-Jag MÅSTE komma ihåg vad den handlade om......
5min senare har man lika mycket koll som en nyfiskad bartender efter stängning....

Imorse var fan inte mycket bättre  haha, blev väckt kl 7 och kunde fan inte somna om....  tror att kroppen däckade tillslut...
Onsdagens Galej var riktigt rolig och alla var glada, fulla och solen sken hela dagen.

BTW Mina grannar röker hasch


Kommentarer

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback