En gång till

Naken Kräftröd och Skitsur...
Den internetlösa veckan är slut! äntligen!
Har gått upp till 72KG kommer bli en bra sommar! Kommer få så mycket ragg att jag blir tvingad att bada i vassen med Charlie...
Försöker mig på att tvätta igen! Gissa vilken granne som har bokat tvätt-tid efter mig =)
jo jo men  samma som förra fredagen! Fick ett bra tips om att ställa ner en privat tvättmaskin i tvättstugan!
Ganska smart faktiskt!  I helgen kommer det bli renovering av lägenhet!
  • Kaffe check
  • Cigg check
  • frukost  check
  • internet check
  • spackel check
  • Gott humör check
  • Simon check
  • träningsvärk check
  • 72Kg check
  • Ny bok check
Min fina vita som är PRIVAT!

Kommentarer
Postat av: hanna

Du ligger före. Jag har inte kommit till med än kaffe - check!

2010-01-29 @ 14:08:28

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback